söndag 16 januari 2011

Dagbok :)

Hejhej!


Har varit med Nicole och Sofie idag :) Fixade en sak som jag inte säger, hehe. Sen lite annat, som jag inte heller säger ;) Hemliga Filippa, haha ! Till något helt annat har jag Sofie och Nicole börjat skriva dagbok. Det är verkligen jättekul! Och det är inte så att jag skriver vad jag gör om dagarna och så som på en blogg. Eller jo ,liiite.. Men mest hur jag tänker. Och då berättar jag ALLT. Tänker menar jag lite med det som man kanske inte vill berätta för någon eller vågar eller nåt. Så jag rekomenderar det. Men jag ska nog köpa en ny, för nu lånar jag Nicoles och den kan jag ju inte ha hela livet ;) Hon kanske vill ha tillbaka den någon gång ;)


Och vet ni? Jag länktar tills November för då kommer Breaking Dawn Part 1 ut på bio :D Yeii! Sen länktar jag till sommaren också som är lite närmare, haha! Lever inte i nuet ;) Jo det också men nu ska jag inte tråka ut er med framtid och massa sånt, hehe.


puss

Filippa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar