tisdag 21 december 2010

Julklappsbyte med fotodag, maträtt? haha !

Hejhej!

Idag har jag varit med Emma och haft typ fotodag. Men såhär började inte dagen. Skolan började 9 idag, men det var inte värsta skoldan för vi gick bara till kvart i 11 och vi sjöng och åt julgodis bara. Sen efter det gick jag hem till Emma med systemkameran och hon hade ju sin också. Så vi har typ fotat hela dagen :) Sen har vi känt på julklappar och jag har tagit isönder en julgranskula också, hehe... Och det är så att jag har skaffat en fotoblogg. Men jag hittar inte den grejen som man överför bilder till datorn så jag har inte börjat blogg på den eller någonting. Men jag ska typ bara ha foton på den. Imorgon klockan 9 på morgonen ska jag, Emma, Nicole, Emelie (tror jag), Sagiis och Sosso ha julklappsbyte. Och det går till så att alla har med sig en present från ca 100 och upp till 150 och så lägger vi det på ett bord eller golvet. Så sitter vi runt det och tar varsin present. Men ifall man tar sin egen får man byta med någon.. Vi kommer också äta tomtegröt, pepparkakor, knäck och massa sånt.





//Flippan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar