lördag 11 december 2010

outfit :))


Dagens outfit:
Tröja-Giina
Treggings- H&M
Halsband-H&M

Till det har jag en slapp knorr(e) hah^^

Tjena förlåt att jag aldrig bloggar men nu ska jag göra det igen !
Har tyckt det varit tråkit ett tag men nu är jag på igen :D
Idag har jag iallafall varit på Väla :)
Prova en massa, blev sur för att jag inte fick det, fick panik när jag höll alla kläderna för att mamma stog utanför H&M och prata med en om X10mini och det kom en röst som sade "Var vänligen....(någonting som jag inte kommer ihåg) Vi stänger om en kvart.
Jag och klara som höll tusen klädesplagg i handen fick skrika ut till mamma att hon skulle komma som stoh 20 meter bort...Hehe, men fick inte kläderna, kanske får dom på julafton om två veckor :)
/Puss och kram Flippan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar