tisdag 14 september 2010

KNÄPP!


Hejjsan hoppsan!

Har så himla ont i min mage och mår lite illa:s!

Hatar att inte på bra!

Ajja Har så mycket att göra har jätte många läxor sen ska man ha maskerad sen kanske filippa ska sova hos mig och hit och ditt blir helt knäpp:SS

Jaa får väl ta det lugnt dessa dagarna och inte vara med kompisar varenda dag!

Imorgon är det dans ska bli kul vi ska ha solo i ett av våra danserna klart att man vill ha det och så men tror inte att jag kommer man får ju inte förvänta sig för mycket=)

Men idag så har man varit med Emelie,Emma,Filippa,Sofie,Ellen och Saga det var väl kul inte för att vi gjorde så jätte mycket dom stack mest i väg och skulle planera presenter till mig jag bara "Öhh hallå?"

Det var nog allt för mig!

KRAM NICOLE!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar