onsdag 22 september 2010

Typ TRÖTT!

Sjuukt gamal bild på mig och Emma när vi dansar på scenen (va lite nervös för jag såg kamera mannen fota oss Haha!)
Tjenare allihopa!

Är tyyp trött har nästan inte varit hemma sän klockan 20.00 ikväll för att skolan slutade 15.00 och sen har jag bara hängt med tjejerna och sen har jag type varit hemme en timme och så kom Emma och hämta mig för vi skulle till show dansen och det slutade klcokan 20.00 så är helt dööd!

Imorgon händer det inte så mycket eller jo en sak vi ska ha matte prov brukar alltid vara super nervös men är faktiskt inte så mycket nu men endå lite, när jag väl kommer och sitta på stolen med suddi och penna och papper kommer jag nog bli nervös men får hoppas att allt gå super bra!

Men ska nog sitta ett tag vi datan och sen ska jag nog hoppa ner i sängen och sova så jag är utvilad imorgon!

Tingelign Nicole!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar