måndag 20 september 2010

Nu blev det en gamal bild på mig och Filippa när vi blev kära i dessa kläningarna på Gina tricot!:)
Idag har det varit en riktigt långsam seg dag och tråkig speciellt skolan!

Åh vad det var tradigt på något sätt.

Efter skolan cyklade jag hem till Filippa väl där så drack vi smoothie råkade hälla i skiit mycket vailjsocker haha så kan det va om man är JAG!;D

Sen satte vi oss i stora saccosäckar och tittade på okända stängde av efter en kvart pallade inte titta mer(var faktiskt läskigt Haha!).

Men när klockan blev 17.30 följade filippa med mig hem så tränade jag engelskan som jag inte var så duktig på..

(Filippa du glömde tuggumina:))

Har iallafall gjort tvp sidor matte nu ! TRÅKIGT!

Hoppas att denna dagen blir bättre imorgon!

XOXO Nicole!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar