måndag 22 november 2010

Jul!!

Hej!

NU är klockan 09.45 borde inte jag vara i skolan?
Jo om inte denna förkylning gått över till feber! Fy vad jag hatar det!
Men det känns lite bättre men jag får febern på kvällen också har jag ont i huvudet på dagen.
Men jag tror jag ska till skolan imorgon jag får se hur jga mår imorgon helt enkelt.
Jag saknar alla kompisarna! Men Filippa och jag ska baka pepparkakor när jag blir frisk det ska bli roligt tycker jag eftersom vi har tjattat om att vi vill baka det men nu äntligen har det kommit ut pepparkaks deg! Men egentligen är jag degen istälet för att göra pepparkakorna för degen är så himla god! Till något helt annat om typ 3 veckor eller något sånt så är det jullov det ska bli skiit sköönt bara längtar efter skolan ska sluta och så sätter man upp den mysiga julgrannen men massor av julklappar under och pepparkakor! Plus en massa snö utanför fönstret gud vad mysigt!
Men har ni några mode tips asså på vad som helst!
/Nicole

Vår julgran förra året,så mysig inte för att det finns så många julklappar under den! Men dom kom lite senare!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar