tisdag 23 november 2010

Mycket Mycket idag!

Hej Hej!
Gud vad jag blir när jag lyssnar på musik! Sitter och dansar till musiken undrar vad Mama tänker Haha!
Har precis tittat på Kenza&Tyra show har missat avsnitt 7 och 8 så tittade på dom och lite blooper! Asså gud vad roliiga dom är speciellt med Kenza och hennes kommentarer och miner Haha! Gapflabbar varenda gång Mamma säger alltid att jag ska vara tyst! Hur kan a låta bli!
Men nu ska jag berätta vad som har hänt idag. Jag, Emma, Filippa, Saga, Sofie, Emelie och Sara (Fast sara var inte med oss idag) iallafall vi gör ett mode repotage till en tidnin i skolan väldigt kul faktiskt. Idag så var vi 6 tjejer om skrev klart allt så himla lyckligt kände en sån stress innan för det skulle var klart innan veckans slut och jag va sjuk i går så det var j tur att man blev frisk!
Till något helt annat pepparkaks deg har kommit ut i affären! Jag och Filipp ska nog baka pepparkakor på Torsdag! Wiiiiiiiiiiiiiihhoooo! Imorgon ska det bli snöstorm och v sk cykla till Idrotten, a v få väl se hur det blir med det?!
Vill bara säga n sak på FREDAG! Då ska jag oh och titta på Idol live! Längtar bara inte Linnea åker ut Sverig behöver en sån Tjej! Jag tycker attalla röstar p henne 20 gånger var ! Då tror jag att hon blir jätte glad!
Om en kvart börjar Despret Houseview så jag ska nog ta på migmys kläder och sätta mig i soffan för mamma vill ju också ha datan så hon får den nu innan.. Hahaha:)
Men nu ska jag sticka!
//Nicole

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar