söndag 7 november 2010

Tre timmar:D Jag Vann! Yeey!

Hejjsan!

Idag har det gått väldigt fort och det är redan skola imorgon och slut på Höst lovet:(
Men jag har den känslan att jag kanske längtar till skolan..vet inte varför men liksom man längtar tillbaka till hela tjej gänget på något sätt:) Men tillbaka till vad som hände idag jag har varit med Emma och Filippa och vi spelade monopol hela vår tid idag alltså 3 timmar! Jag började väldigt pank men sen så blev jag rik och dom andra två helt panka och ja jag hade flera hotell och hus! För första gången vann jag är det inte rätt kul?:D
Men om en timme börjar Gossip Girl så då ska man sitta och titta på det! Men det var väl allt!
Kram Nicole^^

Här kommer en bild på mig,Emma och Filippa på Midsommar! Jag är längst ut i vänster med den lila blå kläningen som jag köpte på H&M och Emma står i mitten med en blå klänning och Filippa står Längst ut med en blå väska och med en klänning och en kofta från Gina tricot!:D

1 kommentar: