torsdag 7 oktober 2010

Förlåt för dålig upptatering.

(Här är en bild på Ebba när hon sover Haha sötnos)
Hej, Hej!

Förlåt för dålig upptatering har inte hunnit och inte orkar blogga men nu fick jag tillbaka min energie och bloggar lite.
Har precis kommit in genom dörren för att jag har varit i stan med mammi och handla en mycket myssig kjol och ett par tights på gina tricot så Yeey för det!
Själv idag har jag varit hos min syster hela dagen inte för vi gjorde så mycket men en sak hände
Vi satt i soffan och snacka lite och hennes katt Ebba satt inne i hallen.
Becky:Gå och titta om Ebba har kissat på din väska (hon skojja)
Jag: Okej.
Jag gick till min väska som låg i hallen.
Fyy faan vad äcklig hon hade banne med pissat på min väska Hahaha!

Fyy faaan vad vi skrattade Haha!

Så nu får jag tvätta min väska men förmodligen kommer den nog allting lukta piss i hela mitt liv haha!

Ja som sagt ett skratt för länger livet Hahaha!

Men nu ska jag inte stå här och snacka om det för nu snart ska jag gå och äta !

Lot of love

Nicole

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar