tisdag 19 oktober 2010

Hej Hej!
Guud vad jag har varit hess hela dagen kan inte prata HAHA!
Typ när vi skulle läsa engelska har faktiskt inga kommentarer.
Iallafall efter skolan så åkte man till tandläkaren gick väl bra?
Sen körde mamma mig till filippa och då var Emma och Sofie där vi hade väl kul.
För 40 minuter sen kom jag hem och har hunnit träffa syrran och ätit mat Haha..
Apropå något helt annat har hört att det ska snöa imorgon ja snart får man börja använda vinter jackan för det är jävligt kallt ute!
Men nu har jag inte mer och säga..
Lägge inte mer inlägg ikväll iallafall tror jag inte Filippa gör det heller för hon börjar bli slarvig med det!
//Nicole

2 kommentarer:

  1. SNÖA !?
    Men nä,det kan det typ nt göra ju, det kommer det nog nt ... ;S

    SvaraRadera
  2. Haha jag tror inte det kommer här men det skulle typ komma på andra sidan av skåne;S

    SvaraRadera