söndag 17 oktober 2010

HARE!? VAFAN HAHA! Rör säkert mig som en?

Såhär ser jag säkert ut när jag dansar det kanske är jag? Haha!
HejHej!
Ni har säkert hört av filippa vilken underbar dag vi har haft!
Filippa du måste lägga in bilderna!
Själv hoppade jag av dansen idag för jag har sjuukt ont i min hals och är förkyld och jag orkade verkligen inte.
Ja nu när jag just håller på att skriva inlägget så ringer Filippa och då frågaer jag vad dom gjorde på dansen.
Och då i vår dans så har vi bestämt att vi ska vara djur men man fick inte välja djur och gissa vad jag blev!
Jag blev en HARE!
Haha faan vad snållt Haha dom tog säkert bara det för att jag liknar det Haha!
Så fick Emma och Filippa bli fåglar som är så mycket enklare Haha!
Ajja får väl hoppas att det går bra:S
Jag kanske rör mig som en hare? Vet fan heller?
Aja det var nog allt för mig!

//Nicole

2 kommentarer:

  1. Hahahah, vi har en pirruett som e jättesvår ;o
    Jag tycker inte att er e svårare.

    SvaraRadera
  2. Nian, er e mycket enklare ! :P
    Du ska typ vara en mus eller hare ja ! :d

    SvaraRadera