söndag 17 oktober 2010

Skiit ! :(

Hejhej, förlåt igen för dålig uppdatering av mej ... :(

Jag skulle lagt in i morse men då funka inte internet precis när jag var klar med allt jag köpt och så -,-

Och sen innnan idag skulle jag lägga in bilderna jag tog med Emma, Nian och Sosso men då funka inte häller internetet.

Men nu är jag på datan där nere men där får jag inte lägga in bilder på datan för att det typ e ngt som måste fixas!

Så nu är jag lita arg !

Men iallafall var jag ju i Malmö igår.

Köpte en kofta och en tröja :)

Och sen idag var jag först med Emma :)

Och sen var vi med Nian o Sosso osso och tog typ 200 bilder ;)

Men iallafall ska jag på dans om 35 min så måste typ vila.


Byebye//Flippan

Här kommer en bild från i våras när jag och Nian var i Vallåsen tillsamans ^^

2 kommentarer: