fredag 18 mars 2011

Dagens trend!:) Tycker jag!

Hatt:) Snyyyygggggggggggggggt!









Hej,Hej Läsare!:)
Ville lägga in en trend som jag verkligen tycker är snyggt! Hattar! Ja jag vet:)
Var i stan idag och varje affär jag gick in i var det hattar! Så himla fint! Det är inte bara fint det är coolt och häftigt håller ni inte med? Jag vet iallafall vad jag ska ha till sommaren! HATT!:dd
Om jag ser en hatt i NY så tar jag den direkt det lovar jag.
Men tänkte lägga in dagens outfit mitt i allt här kommer den!


Blus- H&M
Treggings- Gina tricot
Flättat skärp- Gina tricot ( Visst är flättat skärp snygg den lyser upp hela alltet)
Halsband-H&M
Armband- Toma sabo vet inte vilken affär eller vet inte vad den heter:S
//Nicole

P.s Jenny, Michelle och flyttloppis har fått svar på sina kommentarer:)
Kul att folk kommenterar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar