torsdag 17 mars 2011

Kändis stjärnor:)





Hej,Hej!
Visst är bloggen snygg?;) Vi är iallafall riktigt nöjda med det!
Till er som inte vet så är jag en riktigt The Hills nörd samma med Filippa. När började jag se det typ när jag var 10? Haha jag vet tidigt endå:) Men liksom har alltid tycky om Lauren och Whitney och deras kläder. Ja och Filippa nördade oss och drömmde oss in i framtiden. Vi visste precis vad vi skulle bli när vi var stora haha:)
Även nu så sitter vi och tittar på det men inte lika ofta.
Men jag älskar verkligen att dom satsar på det dom vill göra! Men jag gillar deras klädstil tycker dom är så

häftiga:)
Visste ni även att bibok kommer släppa ut en kollektion som heter " Bikbok bu Whitney Port". Den kommer ut Oktober 2011. Hon kommer också åka till Oslo och Stockholm:) Om man bara kunde åka. Hah:)






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar