fredag 4 mars 2011

sjukhus besök

Hej,Hej!
Gissa vad som har hänt idag? Jo det ska jag säga er!
Jag, Sofie och Ellen skulle cykla till skolan idag och det var rätt halt ute men vi försökte vara så försiktiga som möjligt. Efter att ha bara kanske 300 meter eller något sånt till skolan så kommer det en sväng och jag ramlar slår i låret och får två cyklar över mig. Jag bara skrek " Ta bort cyklarna!" Jag har så fruktansvärt ont! Vi gick lite och jag grät konstant hela tiden. Men tillslut så ringde Ellen sin mamma. Hon kom med bilen på andra sidan vägen. Rätt som det var så var polisen där och bärde mig över och hjälpte in mig i Ellens mammas bil. Jag grät och grät haha! Polisen bara "Förstår du mig?" Jag visste ens inte vad han pratade om jag bara nickade på huvudet. Ellen fick åka med Polisen till skolan med min cykel och Sofie fick cykla själv Haha! Stackaren måste ha blivit rent skraj! Iallafall tog Maria (Ellens mamma) mig till vårdcentralen där jag mötte min mamma och pappa. Maria skulle få tag i en rullstol men vårdcentralen sa att vi skulle iväg till lund istället. Så jag och mamma och pappa körde iväg till lund med mig gråtande i sättet och hade så ont! När vi kom fram så fick vi tag i en rullstol. Men så röngade vi den och efter det så låg jag i en säng och bad till gud att dom skulle komma och ge mig ett svar. För jag hade läggat där typ i timmar och plus jag hade extremt ont. Men sen fick vi ett svar ett positivt och det var att jag inte hade bruttit det!:D Jag bara hade fått en rejäll smäll. Men allt detta tog 6 timmar på sjukhus! Fyy! Asså jag blev skit sur. Ett tag var jag nära på att bara skrika ut "Hjääälp mig då!" Haha! Hatar sjukhus! Men nu är jag äntkligen hemma och går runt och hoppar på ett ben! Haha:) Okej det är faktiskt inte så jätte kul det är extremt jobbigt! Ajja men jag hade iallafall tur att jag inte slog i huvudet eller något. Men nu fick ni veta lite om min dag idag. Inte så rolig.
Aboslut inte min vecka först var jag sjuk och nu det här. Ja vi får hoppas på en bättre vecka nästa vecka! Men hörs mer imorgon!
//Nicole

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar