onsdag 2 mars 2011

Jaa! Så kan det va!

Jag i morse! Hade inte så speciellt kul väntade på att top model skulle börja Hah;))
Heej!
Ursäktar för uppdateringen! Jag har faktiskt något att skylla på! Jag har varit sjuk i två dagar och mått riktigt illa! Men mår mycket bättre nu och ska till skolan imorgon tror jag;))

Men Filippa!!! Jag ska säga till henne att hon får sätta sig vid datan lite mer och ta och blogga lite Haha;D Hon tog bort i ena blogg för hon skulle satsa på vår! Vad hände? Hah!
Iallafall jag har inget intressant att berätta för er eftersom jag bara har leggat i min säng och tittat på tv i pjamas! Haha! Men nu mår jag mycket bättre efter en skön dusch!
Ni kan ge er på att jag behövde den duschen här är extremt värmt i mitt rum det rinner svett på en! Okej där kanske jag överdrev med här är riktigt varmt och det är jag inte van vid!
Men nu ska jag sitta och inte titta på mer TV för det har jag gjort dessa dagarna så det pallar jag inte!
Höörs
//Nicole

2 kommentarer: