söndag 27 februari 2011

Dagens outfit och lite till!


Idag har jag en vit blus och ett par treggings! Tregginges kommer från Gina tricot om ni kanske undrar varför jag bara använder treggings hela tiden är för att jag tycker det är mycket skönare att använda än ett par vanliga jeans! Den vita blusen fick jag av min förra granne för den var för liten för henne så den fick jag! Men jag har ingen aning var den är köpt någonstans! Halsbandet kommer från H&M och armbandet som inte är med på bilden är från guldsmed eller vad det heter! Haha;)

Hej,Hej!
Idag som ni kanske har hört sa har vi hållt på med moderepotage! Ja gick inte riktigt hur man hade tänkt sig men det kommer ordna säg till slut!
Annars har det inte hänt så mycket mer men ni kan får dagens outfit!
Hörs mer imorgon!
//Nicole

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar