söndag 27 februari 2011

Dagen+ outfit

Hej!
Idag har jag, Nicole, Emma, Saga & Emelie skrivit modereportaget till tidningen. Det gick lite si och så... Men det var nog bara för att alla var väldigt trötta. Den här gången ska vi skriva om miljövänliga kläder och så. Ja, ni undrar säkert varför jag inte hunnit blogga så mycket, men det är så att jag var sjuk i förrgår och igår hjälpte jag ju Nicole att flytta. Den nya lägenheten är så himla fin. Det känns som ett hus. Hon har egen inång, sen har dom en jättefin terras (stav.)plus en stor trädgård som dom delar med dom andra i lägenheten. Ooh! Den är så fin :)

Ska bara säga också att jag har börjat spela the Sims igen, haha! Jag är igentligen fortfarande inte tillräckligt gammal, haha! Man ska vara över 12 och jag har typ spelat det sedan jag var 7 år, hehe!
Så här ser jag ut idag:

Blus-Zara
Byxor-Gina Tricot
Armband-På en souk i Marocko ;)


Kramar Filippa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar