onsdag 16 februari 2011

outfit


Hej,Hej!
Nu är det bara en dag kavr och sen rrä det sportlov för min del eftersom jag inte går på Fredag! Det gillar vi:)
Iallafall idag BLIR det dans! Det börjar klockan 19.00 så det är ju några timmar kvar..
Har egentligen så mycket att skriva det ända jag har gjort idag är att räknat lite matte och suttit och pratat på skype med sofie, men hon gick för hon skulle på kör:( Så nu är inget inloggad!
Men ni kan får dagens outfit för att fylla upp inlägget lite:)
Rätt tråkig outfit men det var bara för jag hade jätte brott i morse så jag tog på mig det första jag så.. Men iallafall här ser ni:
Stickad tunika- H&M
Tights-kappahl
Adidas- Turkiet
Halsband-H&M
Men det var allt för idag tror inte jag hinner blogga merr ikväll.
//Nicole

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar