torsdag 24 februari 2011

Hej,Hej alla söta läsare!
Är på glatt humör idag;) Asså jag och Filippa har satt innan och skulle välja kläder till henne imorgon. Asså vi kom och tänka på att man tar alltid en tunika och slänger på sig och ett par tights eller några par jeans och kanske en tröja och en cardigans! Låter inte det lite tråkigt.. Asså oftast så är jag en sån som bryr mig rätt mycket ibland vad jag tar på mig asså på morgonen kan jag ta jätte långt tid innan jag har valt ett klädes plagg jag ska ha på mig! Jag menar asså varför inte tänka lite utanför ramarna? Våga sticka ut lite mer? Men då menar kag inte punk stil färga håret rosa och sånt haha;DD Men liksom våga lite mer accesoarer och sånt och inte en vanliga tråkiga jeans och en t-shirt för ni kan ge dig på att jag är riktigt trött på det!
Så forsätt läs vår blogg och se vad vi kommer hitta på med massor av outfits haha;))
Men nu måste jag gå!
//Nicole Jensen!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar