onsdag 23 februari 2011

Får damp på mina datorer!

Hej!

Gud, vad jag blir trött på mina datorer ibland! Igår morse skulle jag blogga på den datorn där nere. Men det funkar ju såklart inte då att göra inlägg till bloggen på internet 9 eller vad den heter? Sen igår kväll när jag skulle lägga upp massa bilder och sånt från när jag var hoss Hanna, då ska ju inte internet funka när jag nästan är klar med inlägget som typ tog en timme! Nu sitter jag på den bärbara men här finns inte dom bilderna! Tråkigt inlägg jag vet, men dett är därför jag inte blogga så mycket igår.




Ikväll kan jag nog lägga upp lite bilder från igår! Men ifall ni inte orkar vänta kan ni gå in på : emmaaanderssons.blogspot.com

För hon har laddat upp lite bilder :)


Massor av kramar //Filippa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar