söndag 13 februari 2011

Nicole & Sofie

Hejhej!





Idag har jag varit med Nicole & Sofie. Kul! Vi gjorde lite olika men vi spelade mest in filmer :) Sen gick jag och Nicole hem till mig eftersom Sofie skulle på dans. Då hade vi ganska tråkigt, haha! Men det var nog bara för att vi var helt döda! Så vi jaga iväg Calle lite och Kolla på The Ana Gina Show ;) Och vetni? Pappa har både städat mitt rum, möblerat om och flyttat min dator! Happy :) Det behövdes verkligen städas, hehe. Jag berättade ju att jag köpte en kjol för 50 kr igår så jag tänkte visa den:



Gullig ^^ Jag älskar verkligen överkjolar! Har fyra stycken men jag vill ha några till! Just nu lyssnar jag på Firework. Grymt bra! Ska dansa till den på dansen. Man blir liksom glad när man hör den! :D

Kram Filippa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar